pátek 17. února 2012

E.L.F. palety stínů


O ELFu se už napsalo snad všechno, co se napsat dá, tak bych to nerada opakovala a o jejich štětcích, pudrech a tvářenkách psát nebudu. V poslední době jsem četla několik negativních názorů na jejich palety stínů a právě k nim bych chtěla napsat svůj názor.
Od ELFu mám 2 palety, obě ze stříbrné vánoční kolekce. Paletu 100 stínů jsem dostala k Vánocům a paletku na cesty jsem si nedávno objednala, protože s tou první jsem byla spokojená a potřebovala jsem něco na cestování.

Holiday 2011 Paleta 100 očních stínů



Z téhle palety jsem měla po rozbalení velkou radost. Kombinace barev je podle mě moc povedená, nevyskytují se tam žádné extrémně divoké a nenositelné odstíny vhodné jen na karneval. Naopak. Barvy se dají pěkně kombinovat a dá se s nimi vytvořit hezké denní i večerní líčení. Paleta obsahuje matné i třpytivé stíny. Některé jsou pigmentované hodně (hlavně výrazné odstíny), pár světlých odstínů je pigmentovaných poměrně málo. Zbytek má pigmentaci prostě tak akorát. Je lepší pod ně používat bázi (používám Artdeco), pak jsou všechny barvy krásně syté a vydrží tak celý den. 
Jediná nevýhoda, která mě u téhle palety napadá je, že stíny docela práší. Ale za tu cenu jsem s touhle paletou spokojená.


Holiday 2011 Beauty Clutch – paletka na cesty


Tuhle paletu s sebou mám pokaždé, když někde přespávám. Pomáhá mi ušetřit spoustu místa v cestovní kosmetické taštičce.
Najdete v ní: 32 očních stínů, 6 lesků na rty, 2 tvářenky, bronzer, rozjasňovač a pudr a krémovou barvu na obočí
Stíny jsou stejné kvality jako u první palety. Ať chcete na cestách jemné denní líčení nebo výrazné večerní, s touhle paletkou s sebou nemusíte tahat spoustu jednotlivých stínů, všechno tohle hravě zvládne.
Lesky sice vypadají výrazně, ale po nanesení na rty vypadají všechny dost podobně.
Tvářenky i bronzer obsahují jemné zlaté třpytky. Jejich výdrž je celkem obstojná.
Za velké plus považuju velké zrcátko uvnitř paletky, protože se mi na cestách dost často stávalo, že jsem zrcátko zapomněla doma.
Naopak bych ocenila místo sady na obočí spíš korektor.

6 komentářů:

  1. Mončo,
    takhle Elfí paletka mě baví. Myslím, že na léto a prázdniny bude senzační, člověk je víc odvážnější a na dovče může zkoušet všelijaký barvičky ;-).
    Senza blog, fandím!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Mně nebaví čekat na prázdniny, a tak zkouším všechny barvičky celoročně :D
    Děkuju za pochvalu, moc mě to těší :-) snad budu mít v budoucnu víc času se tomu věnovat

    OdpovědětVymazat
  3. Ta velká paletka je parádní, asi brzy zavítám na stránky elfu :-).

    OdpovědětVymazat
  4. škoda, že jsem tvůj blog neviděla dříve, hlavně teda tento článek, na který jsi odkázala na stránkách elfu :-) nad cestovní paletkou jsem uvažovala zrovna v době, kdy jsi tento článek postla na blogger :-) nakonec jsem si ale koupila paletku pro nekonečné možnosti líčení v odstínu classic, protože jsem nemohla na netu najít reálné fotky té cestovní paletky, což mě odradilo. takhle vyfocená ale vypadá dobře...
    budu tě sledovat, abych příště nic nepropásla :-)

    http://piskoviste.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Tu velkou paletku mám také :).

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. „elfí" paletku stínů mám Beauty Must Haves - Day to Night, těch 80 stínů a jsem s tím více méně spokojená. Samozřejmě s bází. Bez báze mi ty stíny zmizí ještě než se domaluju:-)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...