neděle 21. července 2013

Řasenka YSL Baby Doll


Vždycky jsem si myslela, že kupovat si drahou řasenku z parfumerie je zbytečnost a že nemůže umĕt nic lepšího než drogerková řasenka za 2 stovky. Ale pak mĕ v Sephoře v Paříži odchytla paní, že jestli mĕ může namalovat touhle řasenkou a že je to úplná novinka a že mi udĕlá nádherný řasy. Nechala jsem se namalovat a v tu ránu mi bylo jasný, že bez ní neodejdu.

Řasenka má krásný zlatý obal a plastový kartáček, takže se nemusíte bát, že by po čase "splaskl" jak se to prý stává u jiných YSL řasenek. Tahle určitĕ nevysychá rychle, mám ji 3 mĕsíce a stále vyschlá není. Je k sehnání i v ménĕ obvyklých barvách, třeba ve fialové nebo zelené.


Řasenka řasy prodlouží i dodá jim objem bez toho, aby je slepila. Za celou dobu se mi vlastnĕ ani nepovedlo s ní řasy nĕjak výraznĕji slepit. Ale co se mi na ní líbí nejvíc je to, že jak pĕknĕ si řasy ráno namaluju, tak pĕkný zůstanou až do večera. S jinými řasenkami màm dost často problém v tom, že ráno mám řasy hezky namalovaný a večer se ten efekt kamsi vytratí. Ne přímo že by se drolily, ale večer už řasy nejsou tak výrazný. Tohle je snad první kterou jsem potkala, co vypadá na řasách krásnĕ až do večera.


Nevýhodou je určitĕ její cena,když si človĕk uvĕdomí, že jí je jen 5ml. Platila jsem za ni 29€, nedávno se dostala i na náštrh a v Marrionnaud jsem ji vidĕla za 749kč. Kdybych na ni natrefila v nĕjaký akci, určitĕ bych ji brala znova.


Máte nĕjakou dražší řasenku? Jestli jo, stojí podle vás za ty peníze?

2 komentáře:

  1. Na tuhle řasenku jsem už několikrát slyšela chválu, vypadá opravdu dobře, já zatím žádnou z parfumerie nevyzkoušela, vždycky si říkám to co ty v první větě :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...