pátek 4. května 2012

Versatile Blogger Award


Chtěla bych moc poděkovat MichellNLole za nominaci, trvalo mi to, ale nakonec jsem se do toho pustila :-)

Pravidla jsou následující:
1) Nominovat 15 blogerů, jejichž blog vznikl relativně nedávno.
2) Informovat nominované o tom, že byli nominováni.
3) Prozradit o sobě sedm různých informací.
4) Poděkovat tomu, kdo nás nominoval.
5) Přidat ikonku Versatile Blogger Award do svého příspěvku.


Nominovat nikoho nebudu, myslím si, že většina už stejně nominována byla a nějak není v mých silách zjišťovat kdo nebyl. Kdyby se i tak našel někdo, kdo nebyl, tak ať se klidně připojí :-)

Hodně dlouho jsem přemýšlela o tom, co bych o sobě měla napsat, napadaly mě jen blbosti, tak tady je 7 největších blbostí o mně:

1) Hrozně ráda se líčím už od malička. Už když mi byly 3 nebo 4 roky mě babička malovala a mě to hrozně bavilo. Podmínkou bylo, že po obědě půjdu spát a já jsem strašně nerada spala. Ale když mi babička slíbila malovátka, tak jsem spala jak zabitá :D Doopravdy malovat jsem se začala zhruba v 16 letech a používala jsem jen řasenku a lesk.

2) Miluju jahody a všechno, v čem jahody jsou. Hlavně zmrzlinu.

3) Nedokážu jít spát neodlíčená. I když jsem hrozně unavená, vždycky se musím odlíčit, protože jinak na to furt myslím a nemůžu usnout :D

4) Mám arachnofobii. Když se někde objeví pavouk, naprosto se přestanu kontrolovat. Nikdo neví, jak jsem k tomu přišla, protože jako malá jsem se jich nebála. Postupně se s tím snažím bojovat a už zvládnu zneškodnit alespoň malé pavouky. Doufám, že tuhle fobii někdy alespoň z větší části překonám, protože mi to občas dost komplikuje život.

5) Nebaví mě lakovat si nehty. Nejde mi to, jsem na to dost střevo a nebaví mě čekat až lak uschne. Po zkouškovém se chystám na tom zapracovat, tak třeba někdy uvidíte nějaké moje dílo.

6) Měřím jen 165 cm a občas mi to dost vadí. Hlavně když jdu po ulici s přítelem, který má skoro 2 metry :D Kdybych si měla vybrat jednu věc, kterou bych na svém těle změnila, přidala bych si 5 - 10 cm.

7) Neumím šetřit. Štve mě to, fakt hodně, ale zatím se mi nepodařilo s tím něco významnějšího udělat. Každý měsíc to zkouším znovu a každý měsíc znovu skončím s prázdnou peněženkou a vybrakovým bankovním účtem. Kdyby měl někdo tip jak něco ušetřit, sem s ním :-)

P.S. Omlouvám se, že už tu dlouho nebyl žádný článek. Začíná mi zkouškové, a protože jsem na učení celý semestr poctivě kašlala, nastal čas tvrdého režimu a dohánění učení. Mám v zásobě spoustu nápadů na články, do kterých se vrhnu hned jak tohle šílené období skončí. Doufám, že za tu dobu na můj blog nezanevřete. Držte mi palce a přeju hezký víkend ;-)

2 komentáře:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...