sobota 21. dubna 2012

Maliny, maliny, maliny




Naprosto neplánovaně se mi při nákupech sešlo pár věcí s malinovou vůní a o nich bude dnešní článek. Miluju voňavou kosmetiku a moje vůbec nejoblíbenější vůně jsou ovocné. Takže tady mám malinovou tělovou pěnu, malinový balzám na rty v kelímku a malinovou pleťovou masku na čištění pórů.


Balea malinová tělová pěna
Byla jsem zvědavá na to, co že to je ta tělová pěna a navíc byla malinová, takže volba byla jasná. Hned po otevření kelímku a rozloupnutí ochranné fólie se na mě vyvalila úžasná malinová vůně. Vůně je opravdu příjemná a poměrně intenzivní, na kůži je cítit ještě nějakou dobu po natření. Konzistence mě docela zklamala, těšila jsem se na pěnu, ale s tou to nemá kromě názvu nic společného. Přirovnala bych to spíš k tělovému mléku. Tím se dostáváme k problému, že se poměrně špatně nabírá, zvlášť s dlouhými nehty (no zkuste si nabírat tělové mléko z kelímku). Po použití je pokožka hezky hydratovaná. Abych to shrnula, kromě balení a názvu mu nemám co vytknout.



Balea malinový balzám na rty
Samozřejmě jsem ho musela mít, protože s melounovým balzámem jsem byla moc spokojená. Balení je zase kelímkové, které moc nemusím, takže ho používám jen doma. Voní hezky, ale vůně je trochu chemická a hodně nevýrazná. Bude fajn na léto, kdy nemám moc suché rty, protože málo hydratuje. Na suché rty nebude ideální. Moc nadšená z něj nejsem, podle mě byl melounový balzám lepší.



Malinová pleťová maska čistící póry z H&M
Maska má čistit ucpané póry a zanechávat pleť svěží a jemnou. Má jílovou konzistenci, je světle růžová, po zaschnutí bílá. Nanáší se na očištěnou pleť a nechává se působit 10 – 15 minut. Používá se jednou týdně. Balení mi vydrželo na 2 použití a moje pleť byla po použití krásně hebká, čistá a rozjasněná. Taky úžasně voní po malinách, že bych ji nejradši snědla. Vadí mi jen jediná věc a to je balení, protože nesnáším masky v pytlíčku. Nebýt toho pytlíčku, tak bych si ji určitě koupila zas.

Jaká kosmetika s ovocnou vůní je vaše oblíbená?

11 komentářů:

  1. Od Balei mam iba jednu masku na tvár...nabuduce už aspon viem čo budem mať dalšie :)

    OdpovědětVymazat
  2. A stejně bych tu tělovou pěnu chtěla :D.

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Každý recenzuje ty balzámy na rty od Balei, musím je dojít taky koupit! :) Miluju maliny ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. K: tenhle teda neni zrovna žádná hitparáda, ale s ostatníma jsem byla vždycky spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj. nominovala jsem tě na versatile blogger award
    http://borderlola.blogspot.com/2012/04/stafeta-pokracuje-versatile-blogger.html

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj ahoj, jsme tvé nové fanynky a taky fandíme malinám! :-)
    Moc pěkný post.
    Na našem blogu právě probíhá v pořadí druhá GIVEAWAY! Budeme moc a mooc rády, když se zůčastníš! :-) http://handbagforladies.blogspot.com/2012/05/g-i-v-e-w-y-2.html

    OdpovědětVymazat
  7. mňaaam maliny, to stojí za vyskúšanie :)

    OdpovědětVymazat
  8. skvelý malinový článok! balzám od balei som veľmi chcela už ten melónový,ale u nás ho nemali a tento nebudú mať tiež,no ani ma tak veľmi neláka :) masky z háemka by som tiež veľmi chcela skúsiť,ale zase je problém v tom,že nemám možnosť ísť do háemka
    tvoj blog som objavila teraz a bez rozmýšľania sledujem :)

    OdpovědětVymazat
  9. hmmm ta pěna vypadá chutně! Škoda že to není opravdová pěna :(

    OdpovědětVymazat
  10. tu "pěnu" jsem si taky chtěla koupit ale říkala jsem si že počkám..ale..jak to vidím asi si ji koupím ! A s tím balzámem...naprosto souhlasím..melounový je mnohem lepší..nemůžu si pomoct ale tenhle mi voní jako vodní dýmka :D ..máš skvělý blog takže určitě sleduju ;)
    www.rabbit-and-wolf.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...