sobota 7. července 2012

I Love...


Po skoro nekonečné zkouškové a pracovní pauze tu mám dnes článek o sprchovém gelu, tělovém másle a balzámu na rty I Love...
Všechny tři jsem koupila v Douglasu, ale můžete je sehnat i na internetu. Cenu si už nepamatuju, protože už je mám delší dobu, ležely ve skříni a čekaly, až na ně přijde řada. Vybrala jsem si vůni malin a ostružin.


Sprchový gel
Prodává se ve velkém 500ml balení. Má doslova úžasnou ovocnou vůni, po sprchování na těle ještě tak půl hodinky vydrží. Hodně pění, na obalu se píše, že se dá použít i jako pěna do koupele, ale na to podle mě pění zase málo. Nevysušuje pokožku a celkově bych ho hodnotila jako průměrný sprcháč, který nádherně voní.







Tělové máslo


Začnu vůní, o které jsem si myslela, že bude stejně úžasná jako u sprcháče. Bohužel není a zjistila jsem to až doma, protože v obchodě jsem zkoušela vůně jen u sprcháčů. Myslela jsem si, že ostatní výrobky ze stejné řady budou přece vonět stejně. Tahle vůně je ale hrozně chemická, ovoce tam trochu cítit je, ale s vůní sprcháče to má fakt málo společného. 
Máslo se dobře roztírá, protože není tolik hutné, jako třeba máslo Balea. Hydratace je spíš průměrná, občas se musím namazat dvakrát za den, abych neměla pocit suché kůže. Takže pro někoho s hodně suchou pokožkou to nebude zrovna to nejlepší. V balení je ho 200ml.

Balzám na rty

Ten taky voní hodně chemicky, ale je z něj víc cítit ovoce, než z tělového másla. Je to velká piksla s obsahem 15ml, takže ho nejspíš nestihnu spotřebovat, než se zkazí. Zvlášť, když ho používám jen na doma, kde mi tolik nevadí hrabat do toho prstem. Když už jsem u toho způsobu nanášení, tak mi na tomhle balzámu vadí další věc - že barví. Nejen, že mám od toho vždycky upatlané prsty, ale navíc je mám i červené. Kdyby byl v tyčince, tak bych za to barvení byla ráda, ale takhle mi to docela vadí. Ale nedávno jsem četla u Lili na blogu četla, že ten její nebarví, tak nevím, kde se stala chyba.
Balzám rty hezky hydratuje a výdrž má asi jako všechny ostatní - do prvního pití.



V sortimentu kosmetiky I Love... najdete kromě sprcháčů, balzámů na rty a tělových másel i lesky na rty, tělová mléka a peelingy a krémy na ruce.

Máte zkušenost s něčím od I Love...? Vyhovuje vám?

1 komentář:

  1. Ahoj, no mohu sdělit své zkušenosti s tím balzámem. Kolegyně ho vyzkoušela, voněl jí, seděl jí, vypadal dobře a ano, možná trochu barvil. Já mám rty zvýrazněné permanentním make-upem. Dělali mi to tady ale musím říct, že to pak hodně, hodně nepříjemně štípalo, když jsem ten balzám použila. Nevím proč, ale třeba pro poprskané rty by to právě jako balzám nemělo nic dělat a docela nepříjemné zklamání. Ta vůně je však fenomenální :-)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...