sobota 21. července 2012

Sephora paletky očních stínů


Tyhle paletky jsou jedny z mých nejoblíbenějších. První jsem si koupila asi před rokem a půl a používám ji hodně často, alespoň jednou do týdne určitě. Další dvě jsem si koupila zhruba před měsícem. Mám odstíny 06 - taupe model, 07 - walking on the moon a 09 - almost nude. 
V paletkách jsou 4 oční stíny a jedna linka. Na zadní straně krabičky je návod na denní i večerní líčení. Všechny stíny jsou krásně pigmentované a nepráší, akorát linky jsou pigmentované o trochu míň. S bází drží celý den.


Jako první jsem si koupila paletku Taupe Model v neutrálních hnědých odstínech, ty se vždycky hodí. Používám ji ze všech tří nejčastěji, skvěle se hodí na denní i večerní líčení a na cestách vám nezabere moc místa.


Paletka Almost Nude obsahuje 4 světlé odstíny - béžovou, růžovou, svělte hnědou a broskvovou a takovou hnědo černou linku trošku do fialova. Tahle paletka se hodí spíš na denní líčení nebo na večer k výrazněji nalíčeným rtům.


Walking on the Moon je zase vhodnější na večerní nebo výraznější denní líčení, protože obsahuje tmavší stíny a je ze všech nejvíc pigmentovaná. Najdete v ní světlý modro stříbrný stín, béžovo bronzový, tmavý šedo stříbrný a bronzový stín s černou linkou.


Stíny jsem se pokoušela vyfotit i na ruce, ale díky tomuhle super upršenému počasí nebylo na fotce nic vidět, tak se mi to snad podaří nějak rozumně vyfotit příští týden.

Cena jedné paletky je 410 Kč, není to tolik, ale rozhodně se vyplatí počkat na nějakou akci, já jsem si 2 koupila v akci 1+1, takže mě jedna vyšla na 205,50 Kč.

Máte zkoušenost s paletkami od Sephory? Které stíny máte nejradši?

5 komentářů:

  1. Ty první se mi strašně líbí, asi po nich půjdu kouknout a snad vychytám i nějakou tu akci :))

    Michellterritorium

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. řekla bych, že poslední dobou je spíš těžký nějakou akci v Sephoře nevychytat :D

      Vymazat
  2. Já mám sephorácké stíny moc ráda pro jejich dobrou pigmentaci :)
    Máš moc fajn blog, jsem nový follower! :)

    http://rayonnera.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...