neděle 25. listopadu 2012

Porovnání Senzaboxu a Ladyboxu za minulý měsíc

Protože už zítra se ty z vás, které si objednaly listopadové vydání dočkají dalšího boxíku, je nejvyšší čas si připomenout vydání za minulý měsíc a udělat si na ně názor.

Minulý měsíc jsem si objednala Ladybox i Senzabox. Na rovinu přiznávám, že mnohem větší radost mi udělal Ladybox. Všichni už dávno víme, co v minulých krabičkách kdo měl, takže bych jen chtěla v rychlosti shrnout svoje názory na obě dvě krabičky.

Senzabox


Tahle krabička přišla jako první, čekala jsem na ni skoro celý týden. Hrozně jsem se těšila na vzorečky od L'occitane, které pro mě nakonec byly největším zklamáním. Vzorečků krémů bylo tak na dvě namazání, vzoreček parfémku je sice krásný, ale přišel mi taky skoro prázdný. S tělovým krémem žádné potíže nebyly, ale určitě si plné balení nekoupím. Jednak mi připadá naprosto průměrný a předražený a taky mi vůní připomíná osvěžovač vzduchu na záchod. 

Deo krystal - další zklamání. Podle mě vůbec nefunguje. Když ho použiju, mám pocit, jako bych nic nepoužila, potím se, jako bych nic nepoužila a "voním" jako bych nic nepoužila. Navíc ta zdlouhavá aplikace, kdy musíte mít krystal mokrý. To se mi po ránu ve spěchu moc neosvědčilo. Ale každopádně jsem vyzkoušela něco, do čeho bych jen tak nešla a už ani nepůjdu, ale o to zkoušení jde.

Báze od Dermacol mi taky radost moc neudělala. Doma mám už menší balení a za rok co ji mám jsem ji použila tak maximálně 5x, takže tahle velká mi leží v šuplíku ještě furt nerozbalená. Myslím, že není potřeba dávat do boxíků něco, co si můžu vyzkoušet v každé drogerii.

Z boxu mě zaujala jen tužka na oči Benecos a mandlový krém od Weledy, který je mi na pleti moc příjemný. Vůně sice není nejlepší, ale až tak mi nevadí. Uvažuju nad plným balením, ale spíš asi v létě, protože je takový řidší a na zimu potřebuju mnohem hutnější krém.

Celkově z tohohle vydání nejsem nijak odvázaná a další jsem si už neobjednala. Zkusím ještě vánoční a pak se rozhodnu, jestli jim dám ještě šanci. Dost mi vadila jejich komunikace se zákazníkem. Psala jsem jim na facebook ohledně té prázdné voňavky a chtěli, abych napsala email a že to se mnou vyřeší. Email jsem napsala a jediná odpověd byla, že se to řeší a že pak poskytnou nějaké vyjádření. Už je to víc než měsíc a nikdo nevyřešil vůbec nic. Je to sice jen blbá voňavka, ale kdyby se mělo stávat častěji, že za 300 dostanu 3 skoro prázdné vzorky, tak bych byla hodně naštvaná.

UPDATE: Tak jsem napsala ještě jeden mail, že bych vše ráda dořešila a najednou všechno šlo, omluvili se a dostala jsem slevu na další box. Z toho mám radost, akorát to nemuselo trvat měsíc.

Ladybox

Čím víc jsem byla nespokojená se Senzaboxem, tím víc jsem se těšila, až dorazí Ladybox. Sice má taky svoje mouchy, ale po rozbalení jsem prostě měla radost, ani pořádně nedokážu říct, kvůli čemu přesně, ale ten pocit stojí za to :-)

Moucha číslo 1: jedna krabička obsahuje strašně moc mazadel na tělo různých konzistencí a vůní. Všechna ta mazadla mi sice vyhovují a hrozně voní, ale já jsem na mazání těla po koupání dost líná a celkem to flákám, takže mi bude sakra dlouho trvat, než tohle všechno spotřebuju.

Moucha číslo 2:personalizace. Tvářenky v krabičce by údajně už měly být personalizované, podle toho, co si kdo vyplnil v dotazníku. V mém případě se teda hodně sekli. Mám odstín Chestnul Glow, který se mi nelíbí a ani mi nesluší. Co jsem tak vypozorovala, tak by měly být ještě další 2 odstíny, které by mi oba sedly o 100% lépe než tenhle. Tvářenku ale stejně občas použiju, musí se to s ní opatrně.

Další věc, kterou až tak úplně nepovažuju za mouchu, je to, že Yves Rocher dal do krabiček vánoční edici tělových mlék. Až potud super. Ale ta edice je z loňska. To zase trochu zavání tím, že se toho neměli jak zbavit, když se to neprodalo. Ale na druhou stranu furt lepší než tmavý a skoro prošlý make up z prvního senzaboxu.

Kosmetická taštička byla příjemným překvapením. Sice nesnáším kombinaci hnědé a růžové, ale taštička je velká a na cestu do ní nacpu všechno, co potřebuju, takže spokojenost.

Jinak jsem s Ladyboxem naprosto spokojená, všechny výrobky budu používat, částečně i tu tvářenku a taky řasenku, od které jsem čekala katastrofu a nakonec je celkem fajn.

Na příště mám objednaný jen Ladybox a už se těším jako malá holka :-)

Vyhrává u vás Senzabox nebo Ladybox? Nebo se nemůžete rozhodnout a kupujete si oba?

4 komentáře:

  1. S tím, cos psala ohledně tvářenky, souhlasím do posledního slova :-) Taky mě víc zaujal Ladybox. Jinak po mně v Senzaboxu taky chtěli mail a že to nějak vyřešíme. Tak jsem se jim ozvala (všechny vzorečky jsem měla v pořádku, jen tělového mléka tam bylo na jedno namazání ruky) a dali mi slevu 100 Kč na další vydání boxíku, takže spokojenost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kdyby to takhle řešili se všema, tak bylo všechno ok :-)

      Vymazat
  2. Tenhle senzabox je ale říjnový :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já vím, porovnávala jsem od obojího druhé vydání a vyšly oba ve stejném měsíci, jen se každej jmenuje jinak

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...