neděle 2. prosince 2012

Novinky od Gabrielly Salvete


Mám velkou radost, že jsem mohla vyzkoušet nový hydratační make up a řasenku od Gabrielly Salvete, a to díky soutežím u Rendy a u Markvitky. U Rendy jsem vyhrála make up a u Markvitky řasenku.
Balíčky s novinkami mi pošťačka přinesla minulé úterý a od té doby jsem je používala každý den, tak se teď s vámi můžu podělit o svoje dojmy.

Řasenka Diamante

Řasenka obsahuje diamantový prach, který má rozzářit pohled. Má plastový kartáček s krátkými štětinkami z jedné strany a z druhé strany s dlouhými. Chvíli mi trvalo, než jsem se naučila s kartáčkem manipulovat, ale ke konci týdne jsme se spolu tak nějak sžili a teď už jsme kamarádi.

Velmi mile mě překvapila (teda až po tom, co jsem se naučila zacházet s tím kartáčkem, do té doby nebyl výsledek nic moc). Řasenka řasy hlavně prodlouží, objemu dodá jen po málu. Trošku slepuje, takže je potřeba je těmi delšími štětinkami pořádně pročesat. Nezaznamenala jsem žádné opadávání ani se nijak nerozmazávala, četla jsem, že s tímhle měl někdo problém.

Je to moc fajn řasenka, ale moje oblíbence od L'oreal z trůnu nesesadila. Každopádně ji doporučuji za tu cenu alespoň vyzkoušet. Například moje ségra se do ní zamilovala a teď mi ji pravidelně krade :-D

Hydratační make up Hydrating Foundation Nude Finish - odstín 01Ivory Warm

Do tohohle makeupu jsem se zamilovala pro změnu já. Mám nejsvětlejší odstín, který mi perfektně sednul.

Je hodně tekutý, hydratační a řekla bych, že skoro vůbec nekryje, takže nic pro problematickou pleť. Pro moji sušší pleť je ale ideální. Párkrát se mi ráno stalo, že jsem zapomněla dát pod make up krém, ale nebyl to žádný problém, protože make up nevysušuje, nezvýrazňuje ani suché šupinky. Odpoledne se po něm sice už začínám lesknout, ale stačí trochu přepudrovat a vydrží v klidu až do večera a je ještě stále co odličovat.

Vadí mi na něm akorát to balení a až moc tekutá konzistence. Je to klasická tubička bez zúženého konce a protože je tak tekutý, tak se mi často stává, že vyteče mnohem víc než bych potřebovala, takže tímhle tempem bude asi brzo v tahu.

Bude to určitě dobrá volba pro ty z vás, které jsou zvyklé na tónovací krémy nebo hledají make up, který zas až tolik nekryje.

1 komentář:

  1. Výrobky vypadají super, ale já hledám make-up, který dobře kryje, takže asi nic :(
    LL*

    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...