pátek 25. ledna 2013

Zazvonil pošťák a přinesl lednový SENZABOX


Dneska si dávám půlden volna, abych z toho učení totálně nezblbla. Článek jsem vám sice slíbila až na únor, ale když je čas a příležitost, proč toho nevyužít. Pokusím se zase to vzít tak nějak ve zkratce, abych stihla ještě nějaký to učení, protože mám příští týden ještě poslední dvě zkoušky, bohužel v jeden den.


Nejprve jsem si řekla, že v lednu žádný box objednávat nebudu, ale tím jak na facebooku postupně napovídali obsah, tak jsem si řekla, že to přece jen zkusím. Hrozně jem se na dnešek těšila, předem jsem se na recenze nedívala, jen jsem četla jak si z toho všichni sedli na zadek.

Před chvílí jsem se konečně dočkala a otevřela i ten svůj lednový Senzabox. Asi jsem divná, ale moje první reakce byla: Nééé tohle nééé! Jediná věc, která mě tam potěšila, byla sprchová pěna Rituals, kolem které chodím celkem dlouho a ještě jsem se neodhodlala ji koupit. Škoda že netočím videa, ta reakce by asi stála za to.

V krabici na mě čekalo toto:

Sprchová pěna Rituals - mám ji s vůní mandarinky a máty, na tu mátu jsem docela zvědavá. Doufám, že tam bude víc té mandarinky než máty. Z pěny jako jediné mám opravdu radost.

Sprej proti akné Salcura - tak tohle je úplně mimo, akné nemám a ani jsem nikdy neměla. Naposled asi před půl rokem jsem měla jeden pupínek. V dotazníku mám samozřejmě napsáno, že mám suchou pleť. Navíc má být v dalším Ladyboxu něco od téhle značky pro problematickou pleť, takže předpokládám, že tenhle sprej. Trochu mi přijde blbý, když jedna značka dá do několika boxů jeden a ten samý produkt.

Fixační pudr Dermacol - zase Dermacol? Bude vůbec někdy nějaký balíček bez téhle značky? Tenhle pudr mám, používám ho už asi rok a půl a furt ho tam je víc než půlka, takže tenhle spotřebovat fakt nestihnu.

Tělové mléko Fleur de Santé - to samé co s Dermacolem, taky se musej cpát všude. Na tyhle dvě značky začínám být alergická, i když Dermacol jsem měla docela ráda, ještě než se to na mě začlo valit z každé krabičky. Tělové mléko dám asi mamce, já mám ještě zásoby ze všech ostatních krabiček.

Přírodní olivový krém Ziaja - moje rozčilení pokračuje. Krém za 50 kč, který se dá normálně koupit v drogerii snad nemusí nikdo předem zkoušet. Koupím, když vyhovuje tak tím líp a když ne, tak mě těch 50Kč zas tak moc mrzet nemusí. V krabičkách by podle mě měly být spíš věci, u kterých to peněženku zabolí víc, když nesednou. Tenhle krém dostane ségra.

Lak na vlasy Garnier Fructis - jednou jsem ho měla a nevyhovoval mi. Ale zase tu platí to samé co s krémem Ziaja. Ale tohle balení se alespoň hodí do kabelky.

Slupovací pleťová maska Freeman - pleťové masky zrovna moc často nepoužívám a když už jo, tak rozhodně ne slupovací, protože to sloupávání nesnáším. Vždycky mám ty kousíčky úplně všude. A tohle pytlíčkové balení se taky dá sehnat normálně v drogerii za pár korun.

Pro mě je tohle vydání fakt hodně nevydařené. Dá se říct, že se mi z toho všeho nejvíc líbí krabice :-D .  Ze všech boxů co jsem doteď měla se mi ještě nikdy nehodilo tak málo věcí jako právě teď. A jaký z toho máte pocit vy? Máte ho objednaný? A objednáte si i další? Já si objednání dalšího ještě hodně promyslím. Snad se nenechám tím davem na facebooku zase ukecat :D

10 komentářů:

  1. mně se lednový box líbí, ale samozřejmě jsem si ho tentokrát neobjednala :D a chvíli u toho i zůstanu, mám toho doma hromadu ještě z těch minulých krabiček, takže to musím všechno dopotřebovat a pak zase nějaký objednám:)

    OdpovědětVymazat
  2. no nejsi moc nadšená :) já vcelku jo, ale asi příště neobjednám, leze to do peněz a chci našetřit na tvářenky v MACu

    OdpovědětVymazat
  3. Haha, to je dobrý, sdílím podobný názor, že nejlepší z balení bude asi opravdu jen ta krabice :-D (ne, na ten sprej na akné se fakt těším a jestli bude plné balení v LB, tak pokud mi sedne, tak se rozhodně zlobit nebudu :)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo ten sprej sám o sobě není špatnej, kdybych ho měla na co použít, tak bych z něj taky měla radost :-)

      Vymazat
  4. maska aj púder by ma potešili ostatné nie..

    OdpovědětVymazat
  5. Už jsem ho viděla- je skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem neobjednala, ale když si čtu tvé reakce na výrobky, měla bych to asi hodně podobné :D. I když na druhou stranu si myslím, že je to lepší, než co tam dávali předtím.

    OdpovědětVymazat
  7. ja som sice este nemala ziaden box, ale tento sa mi velmi pacil!
    Inak ak mas rada BB kremy, tu je recenzia na jeden od Biodermy:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/bioderma-sensibio-bb-krem.html

    OdpovědětVymazat
  8. great things
    follow back, if you like ;)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...