úterý 8. ledna 2013

Zkouškové

Dnes tu nebude nic o kosmetice. Jen se vám všem chci omluvit za to, že o mně do konce zkouškovýho nejspíš neuslyšíte.

Nějak to prostě nezvládám. Už několik nocí jsem nespala, nic nestíhám, jen se učím a furt nic neumím. Mám to teď se školou hodně špatný. Nerada to přiznávám, ale když podělám třeba jen jednu jedinou zkoušku, tak mi hrozí vyhazov. Nervák jsem od přírody a když máte na každou zkoušku jen jeden pokus, je to o to víc stresující. K tomu všemu mi začal jeden cvičící dělat problémy kvůli seminárce. 

Uvidíme, jak to všechno nakonec dopadne. Ale v každém případě se chci v únoru zase věnovat blogu, ať už budu studentka nebo nezaměstnaná. Můžete se těšit na článek o balzámech na rty Lip Smacker, micelární vodě Lirene nebo o mém líčení a šatech na sestřin věneček. Mám na cestě nový tablet, takže by to všechno mělo v budoucnu pěkně odsejpat.

Doufám, že se nebudete zlobit a pochopíte to.

Jsem ráda, že jsem ze sebe trochu dostala všechny ty pocity a jdu se zase učit. Nehodlám to vzdát bez boje.
Pokud máte taky zkouškový tak přeju pevný nervy a hodně štěstí :-) 
Mějte se hezky :-)

10 komentářů:

  1. Sestra má taky zkouškové tak je na prášky.. určitě se neomlouvej že tě tu neuvidíme, já se třeba o to víc budu těšit na nový článek. Držím palce! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem na tom stejně - takže se vůbec neomlouvej - a držím pěstičky. Z čeho tu zkoušku máš?

    Lil

    OdpovědětVymazat
  3. Neboj určite to dobre dopadne :)

    OdpovědětVymazat
  4. No mě ze školy vyhodili, takže moc dobře vím jaké to je :D Ale vše zlé je pro něco dobré, teď aspoň budu mít i nějakou praxi a školu si dodělám, jen mám prostě rok pauzu :)
    A tobě držím palce, ať žádná pauza nepřijde a dotáhneš to hezky v kuse, zmákneš to!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. jednou jsem odesla z hodiny driv (kvuli jeho trapnym poznamkam) a vyucujici na me od te chvile sedel. nepreji zazit..
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  6. držím palce.. všetko bude fajn ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Holky moc děkuju, hodně mě to povzbudilo a to se pak člověku hned učí o trochu líp :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jasne ze chapeme, skola je najdolezitejsia. A lepsie ako robit zbytocne clanky je teraz sustredit sa na to a potom sa pustit do blogu :)
    inak aj by ta zaujimalo aka je naj naj spirala tak recenziu najdes tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/zazrak-s-fleur-de-sante.html

    OdpovědětVymazat
  9. Tak držím palce při zkouškách:) neboj určitě to zvládneš!:)

    OdpovědětVymazat
  10. Hodně štěstí u zkoušek :)
    Držím palce ;) :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...