středa 11. dubna 2012

Glossybox



Už mě nebavilo čekat na to, jestli se někdy v ČR dočkáme nějakého toho Beauty boxu. Přála jsem si alespoň jeden na zkoušku, takže jsem poprosila kamaráda z Nizozemí, aby mi ho objednal a poslal. Je lednový, přišel mi v únoru, ale až teď mám trochu času vám o něm něco napsat, tak snad vás bude článek i přes to zajímat.

Glossybox stojí 10 + 2€ poštovné a je v něm cca 5 vzorků (já už bych tomu ani vzorek neříkala, je to spíš takové cestovní balení) různých produktů, některé bývají i v plné velikosti. Všechno je krásně zabalené v jemném papíře a převázané stužkou. Součástí krabičky je i kartička s popisem výrobků a jejich cenou za plné balení.

Já jsem v Glossyboxu měla:
  • ·         L’occitane sprchový gel třešňový květ – 75ml
  • ·         lesk na rty Babor Glossy Liplite – 7ml
  • ·         lak na vlasy Redken Forcefull 24 – 75ml
  • ·         pleťový peeling Maria Galland – 20ml
  • ·         pleťový krém Dr. R.A. Eckstein – 50ml
  • ·         zrcátko

Sprchový gel L’occitane
Nádherně voní, je jemný a nevysušuje pokožku. Jinak na něm ale nevidím nic zvláštního. Za cenu 13 mi přijde drahý a tipuju, že u nás stojí ještě víc.

Lesk na rty Babor
Nejvíc se mi na něm líbí balení. Na boku je malé zrcátko a ve víčku jsou 2 světýlka. Ze začátku to vypadalo, že půjde z domu, kvůli té tmavě hnědé barvě. Na rtech ale vypadá přirozeně, trochu do bronzova, bude se hodit na léto, takže si ho nechám. Ve všem ostatním mi připadá průměrný. Za cenu 16,50 bych čekala delší výdrž než jen do prvního napití.



Lak na vlasy Redken
Tenhle lak miluju. Stačí ho trošku a vlasy drží tam, kde mají a přitom nevypadají jako helma. S běžnými laky z drogerky se to nedá vůbec srovnávat. Pěkně voní a dobře se vyčesává. Chystám se ho koupit v plném balení.

Pleťový peeling Maria Galland
V první chvíli mě napadlo, že je tubička špatně popsaná a že je to čistící gel. Ta „mikroskopická“ zrníčka jsem ucítila až na obličeji. Peeling je až neskutečně jemný, měl by vyhovovat i citlivé pleti. Obličej jsem měla po použití úžasně jemný, rozjasněný a prostě jedna báseň. Cena za 50ml je 22,95.

Pleťový krém Dr. R.A. Eckstein
Tahle značka biokosmetiky mi je zatím celkem neznámá, tak jsem byla ráda, že můžu něco od nich vyzkoušet. Nakonec jsem z něj hodně zklamaná. Po 3 dnech používání mi na obličeji vyskákaly vyrážky, svědilo to a byla jsem celá rudá. Trvalo to snad týden, než se to srovnalo. Takže bohužel, tenhle krém jsem odložila někam dozadu do skříně. Docela mě to mrzí, protože krásně ovocně voní, hlavně po pomerančích.

Jsem ráda, že jsem si vyzkoušela to nedočkavé rozbalování a tolik různé kosmetiky najednou, ale bohužel příště si ho neobjednám, protože poštovné z Nizozemí je fakt pálka :-(

9 komentářů:

  1. tyjo to vypadá skvěle. Brala bych něco takovýho i v ČR, vypadá to zajímavě, ne jako debilní Beauty box,kde jsem dostala jeden výrobek a pár pidi vzorečků, který by mi dali v každý parfumerii...

    OdpovědětVymazat
  2. stastny clovek:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá ti naprosto skvěle ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moni, a kolik je to poštovný? Psala jsi 2 €, ale to je asi jen v rámci Nizozemí, viď? Tyhle "beauty" balíčky mě moc lákají, ale tady v ČR...škoda mluvit.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  5. Vivi: to poštovný z Nizozemí do ČR bylo nějak kolem 18€, protože ten balíček hodně vážil, takže potom už se to nevyplatí bohužel :-(

    OdpovědětVymazat
  6. J*eeej tak to si mala pekne produkty :) Ja som si ho tiez objednala vo Fr a mam toto : http://berylka.blogspot.fr/2012/04/glossybox-belle-des-champs.html :))

    OdpovědětVymazat
  7. ty joi, škoda, že s tim poštovným se už asi nevyplatí, ale jinak super, maria galland používám komplet k péči o obličej a jsem neskutečně spokojená.
    i to ostatní vyoadá supr - jak jsi byla spokojena s tim lakem na vlady Redken? mně ta kosmetika děsně vyohvuje:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lak je skvělej, vlasy celý den držej tam, kde byly ráno a nemám pocit, že mám na hlavě helmu
      jinak nic jinýho od Redken nemám

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...