pondělí 16. dubna 2012

New In






Dneska mám pro vás jen krátký článeček o mých nákupech z minulého týdne. Měla jsem zas hodně nakupovací náladu, a tak se mi tohle všechno podařilo nashromáždit za 2 dny. Teď jen doufám, že se udržím a celý zbytek měsíce si už nic nekoupím :D.

Vzala jsem útokem DM, 2x Rossmann, H&M, Yves Rocher a Body Basics. 



Z DM jsem si odnesla malinovou tělovou pěnu, malinový balzám na rty a vosk na vlasy.

V Rossmannech jsem se rozšoupla o dost víc, odtud je tvářenka a lak na nehty Essence z nové limitky Fruity. Ta tvářenka fakt krásně voní. Potom lak na nehty Essence nude glam, olejíček Gliss Kur a sprej na vlasy Got2b. 

V Yves Rocher zrovna vyprodávají řadu Hydra Specific s 50% slevou, tak jsem si vzala poslední odličovací pěnu co měli.

Do Body Basics mě poslal přítel, táta a ségra pro jejich oblíbený šampon proti lupům, tak jsem si taky vzala jeden do zásoby. Chtěla jsem se tam poohlédnout i po jiných věcech, ale na Andělu mají momentálně asi jenom 4 druhy výrobků, takže jsem byla docela zklamaná.

Nakonec jsem byla v H&M kam jsem šla s tím, že nic kupovat nebudu, že jdu jen omrknout jejich kosmetiku. Nakonec jsem to zase nevydržela a odnesla si růžový lesk vonící po žvýkačce a malinovou pleťovou masku.

O kterých věcech z těhle hromádek byste si rádi přečetli? 

16 komentářů:

  1. malinová tělová pěna? tak to jsem nikdy neslyšela, o tom bych si ráda přečetla :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tu penu pujdu omrknout, uplne se mi sbihaji sliny :-)

    OdpovědětVymazat
  3. o tý pěně určitě co nejdřív napíšu :-) akorát vám předem prozradím, že slovo pěna to má jen v názvu, jinak to s ní nemá nic společnýho

    OdpovědětVymazat
  4. Pááni to jsou nákupy ! :)
    Jsem strašně ráda, že nejsem jediná, která skupuje půlku drogerky ! :)

    Moc pěkný blog, těším se až si jej pořádně pročtu.. :))

    http://michaela812.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Michell: nj to se vždycky když přijdou peníze rozšoupnu a pak skoro nemám za co jezdit do školy :D

    OdpovědětVymazat
  6. za dva dni riadne nakupy si porobila :D a na tu "penu-ne-penu" sa teším :D

    OdpovědětVymazat
  7. malinová pěna na tělo zní fakt dobře a dočista se mi sbíhají sliny :))

    OdpovědětVymazat
  8. Ach Moni,
    ty mě pokaždý tak navnadíš na kosmetický nákupy ;-).

    OdpovědětVymazat
  9. love your post and the pictures!
    im gonna try the products as well.

    Im gonna follow you and hope you will do the same!

    xx

    www.blondedutchpie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. I really think your blog is amazing, would you like to each other?

    OdpovědětVymazat
  11. mám milou povinost ti oznámit, že jsem tě nominovala do Versatile Blogger Award u mě na blogu :)

    http://michaela812.blogspot.com/2012/04/versatile-blogger-award.html

    OdpovědětVymazat
  12. Ta tvářenka od Essence se mi moc líbí ;).

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Ahooj.:) Je mi milou poviností ti oznámit, že jsi u mě na blogu byla nominována do Versatile Blogger Award.:)
    www.flowing-minds.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. ja som si tu penu v YS ani nevsimla...asi som slepa...aj ked zas tak casto tam nechodim:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. možná ji tam už ani neměli, já ji kupovala ve výprodeji a měli zrovna poslední

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...