pátek 28. prosince 2012

Co mi Ježíšek naježil

Tak konečně i já vám dneska ukážu, co jsem našla pod stromečkem. 

Letos toho nebylo tolik, protože rodiče neměli vůbec tušení, co mi mají koupit (a já zas neměla moc tušení, co bych od nich chtěla :D ) Nakonec to dopadlo tak, že jsme se ségrou každá dostaly 3 dárky a Ježíšci nám slíbili, že v lednu pojedem do Německa a tam si budeme moct vybrat, co se nám bude líbit. Je to skvělý nápad, alespoň se mám i po Vánocích na co těšit.


Od rodičů jsem dostala sadu Celine Dion, manikúru a Tangle Teezer. Dlouho jsem přemýšlela, jestli ho vlastně potřebuju a jsem ráda, že jsem si o něj nakonec řekla. Byla to láska na první učesání.

Přítel se letos překonal, dostala jsem krásnou sadu Chubby Sticků a spoustu serepetiček ze Sephory. Od ségry mám taky nějaký drobnosti ze Sephory, takže teď mám snad půlku jejich sortimentu :D.

Od babičky jsem dostala už před Vánocema nějaké peníze, tak jsem si za ně koupila paletku Mariposa od Urban Decay a sadu s parfémem Trésor Midnigt Rose.

Od babičky jsem pak ještě dostala menší sadu kosmetiky od Avonu. Dělá Avon lady, takže ke každé příležitosti dostávají všichni z rodiny něco od Avonu.

Včera jsem se byla ještě podívat na slevy, ale byla jsem spíš zklamaná. Nic moc mě nezaujalo, tak jsem koupila jen v Sephoře řasenku MUFE s mini odličovačem a taky jsem si poprvé koupila něco od značky Lush. Uvidíme, jestli to není i naposled.

Co jste našli pod stromečkem vy? Dostali jste všechno, co jste si přáli?

9 komentářů:

  1. aj ja chcem tangle teezeer ♥♥ inač veľmi pekné darČeky si dostala :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si tak nějak všechno nakoupila dopředu sama za peníze od rodičů a ještě dostala abych si nakoupila. Takže kosmetiky zásoby na tři roky :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. u mě je ta zásoba kosmetiky asi na doživotí :D možná i na dýl :D

      Vymazat
  3. Tak to jsou úžasné dárečky! :-) Já jsem letos kosmetiku nechtěla, protože za 1. mám všeho dostatek a za 2. jsem počítala s povánočním výprodejem u Lush :-D Přesto jsem dostala 2 sady - Sicilskou pistácii od Dermacol a deodorant a sprcháč od Adidas. + jsem si pak udělala sama radost tím Lushem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky všeho dostatek, ale stejně chci vždycky další kosmetiku, prostě závislák no :D

      Vymazat
  4. TT jsem dostala také :) krásné dárečky.

    OdpovědětVymazat
  5. krásne darčeky, tolko kozmetiky. Ja som dostala taký mix z každého rožka troška, môžeš nakuknúť:
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...