úterý 18. prosince 2012

A vánoční dáreček získává...

Chtěla bych vám moc poděkovat za hojnou účast v giveaway, která předčila všechny moje představy :-) Zúčastnilo se vás 91, což je pro mě obrovské číslo. Udělalo mi to velkou radost, u některých vašich komentářu jsem se i zasmála :-)

Jelikož se moje ségruš taky chtěla nějak zapojit do pořádání giveaway, vítězka byla vybrána takhle: ségra vybrala 20 komentářů, které se jí nejvíce líbily, vypsaly jsme je na papír a z těch potom vybíral random.


Random vybral číslo 9, což je Hani Rufer, gratuluju :-)





5 komentářů:

  1. Gratulujem Hani.
    Síce som nebola vybraná, ale veľmi ma potešilo, že som medzi tými 20, ktoré sa sestre páčili najviac. Aj to je svojím spôsobom výhra:)))

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, ty lesky sestibarevne maji v Sephore na Andelu, poslednich par kousku, ale jen ty tmavsi-cervene... zitra tam jdu, kdyz bys ho chtela koupit, pisni mi mail, nejlepe hned rano, pujdu tam dopoledne

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...