čtvrtek 6. prosince 2012

Výlet na vánoční trhy do Drážďan

Minulou středu jsme s přítelem jeli na výlet do Drážďan okouknout vánoční trhy, město a já samozřejmě obchody.

Jeli jsme s cestovní kanceláří. Na internetu jsem našla ten zájezd za hodně levno, tak jsme si řekli, že na vlastní pěst by nás to akorát vyšlo dráž. Dopoledne jsme strávili prohlídkou města, ale brzo nás to přestalo bavit, protože průvodce mluvil hrozně potichu a snažil se vychrlit tolik informací najednou, že konečné sdělení nemělo ani hlavu ani patu, tak jsme se po chvíli oddělili a chodili si po městě sami.
Zwinger

Opera
Tu procházku po městě jsme trochu odflákli mám ten pocit. Prošli jsme Zwinger, pár náměstí a byli jsme v kostele Frauenkirche. Pak už jsem naběhla do obchodů. Nakoupila jsem samozřejmě spoustu kosmetiky, ale hodně z toho jsou dárečky, takže to mě alespoň trochu omlouvá :D Chtěla jsem si koupit taky nějaké oblečení, ale nic moc se mi nelíbilo a taky se mi nechtělo se svlíkat. I tak to byl dost velkej nákup a chudák přítel se s tím tahal, protože když mě viděl jak to vleču, tak to nevydržel a vždycky mi to vzal :D
Můj nákup

Večer jsme se šli podívat na vánoční trhy. Všechno bylo krásně osvětlené a voněla tam spousta jídla.Přítel hrozně slintal nad půlmetrovou klobásou :D  Samozřejmě tam byla spousta lidí a každý měl v ruce hrníček s punčem. Když si tam kupujete punč, zaplatíte k tomu i zálohu za hrneček a buď si ho necháte nebo ho vrátíte a vrátí vám tu zálohu.

Já jsem si tam koupila skvělé skořicovo jablečné bonbony a lituju, že jen jeden balíček a ještě drážďanskou štolu, kterou tam prodávali na kila. Těšila jsem se jak ji ochutnám, ale celou ji snědl táta.

Byl to pro mě první výlet na vánoční trhy do zahraničí a už teď se těším, až se do Drážďan zase vrátím. V pátek jsme byli s přítelem ještě na trzích ve Vídni, fotky vám ukážu někdy později :-)

Jezdíte taky do zahraničí na adventní trhy?


10 komentářů:

  1. super nákup, já když byla ve Vídni, tak jsem taky dělala hon na Johna Friedu, hlavně sheer blond, že. no týden na to jsem šla na hnědo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na Friedu jsem koukala i ve Vídni, ale byl tam skoro 2x tak drahej, tak jsem byla ráda, že jsem ho koupila v Drážďanech
      taky se mi párkrát stalo, že jsem si nakoupila věci na svoji barvu vlasů a pak jsem se obarvila :D

      Vymazat
  2. já se tam chystám teď v sobotu :) a taky se těším na nájezd DM :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. doporučuju velký tašky a statného nosiče s sebou :D

      Vymazat
  3. tie drazdany vam zavidim ze ich mate tak blizko! to je super:) ja sa chystam do Viedne!
    Inak este stale trva predvianocna Ziaja giveaway tak sa nezabudni zucastnit: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ve Vídni je taky moc hezky, ale zas na nákupy mi přijdou lepší ty Drážďany nebo pak Polsko

      Vymazat
  4. Moc hezké fotky, taky bych se jela kouknout. Zlatého playboy si plánuju pořídit, voní překrásně!

    http://eliska-dvorakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten je pro ségru k Vánocům, hrozně ho chtěla a v DM ho měli za cca 220kč tak jsem ho tam nemohla nechat :D

      Vymazat
  5. Hmm, pěknej nákup v drogréce:))
    Můžu si zeptat, od jaké CK jste jeli?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. České kormidlo a kupovali jsme to přes travelon.cz, ale už bych s nima asi znova nejela. Do Vídně jsme jeli s CK Monatour a to bylo super, tu můžu doporučit :)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...