úterý 4. prosince 2012

Prosincový Ladybox (nebo spíš Ladybag?) a moje malé "předvánoce"


Tak už i tady před chvílí zvonil pošťák a přinesl mi balíček. Celý den jsem hrozně natěšená a snažila jsem se nečíst žádný článek o Ladyboxu, abych pak byla překvapená až mi přijde.

Vydržela jsem to, ale kdybych měla čekat do zítra tak na to kašlu :D Ale i tak jsem stihla postřehnout, že tohle vydání je netradičně zabalené do sáčku místo krabičky. Tohle balení je fakt povedené, už teď mě napadá spousta způsobů využití sáčku, alespoň se mi nebude doma válet další krabička.

Teď už jen rychlý přehled toho, co jsem našla v Ladysáčku:

Tělové máslo NevO Dead Sea Spa v plném balení
Máslo má být s vůní medu a másla. No nevím, vůně je mi moc příjemná, ale med necítím. Taky to ale může být tím, že jsem teď docela hodně nachlazená.
Každopádně asi mám doživotní zásobu mazadel na tělo. Něco mi zbylo ještě z léta, minulý Ladybox byl celý takový mazací a jestli mě někdo na Vánoce podaruje něčím mazacím na tělo tak už to ani nebudu mít kam dát :D

Inglot oční stíny v plném balení
Dostala jsem krásnou fialovou barvičku, ráda bych si ji zandala do svojí paletky místo hnědého stínu, ale ať se snažím jak chci, nemůžu ten stín z paletky vydolovat. Vím jen, že se to dělá nějak magnetem, ale prostě to nejde, už na to nemám nervy, takže tenhle stín přijde asi do další paletky.

Dermalogica čistící pudr 15ml
Na tuhle věcičku jsem honě zvědavá, přece jen peeling ve formě pudru se nevidí každý den. Po použití má být pleť hladší, zářivější a má mýt sjednocený tón. Půl kávové lžičky se má smíchat s vodou a vytvořit pastu, takže použití bude mírně komplikovanější než u klasického peelingu, ale snad to bude stát za to.

Saloos Bio Karité levandulový balzám
Z něj mám velkou radost. Levanduli miluju a tenhle balzám jsem se dlouho chystala vyzkoušet, ale nějak jsem se k tomu nedostala, takže teď mám možnost. 

Fleur de Santé Clarity maska a odličovač 2v1 - 15ml
Značka Fleur de Santé mě moc neuchvátila, plná cena 299kč za 40 ml tohohle čističe taky moc ne, tak jsem zvědavá, co to bude za zázrak. Hezky mi voní, ale nejsem si jistá, jestli se mi to kvůli rýmě jen nezdá :D

Lavera krém na ruce
Krémů na ruce mám spoustu a stejně je moc nepoužívám, takže tenhle zkusím, ale plné balení si asi nekoupím. Přece jenom jsem zvyklá dát za krém na ruce tak kolem 50kč a tenhle stojí 119kč což je trochu rozdíl.

NevO ořezávač nehtové kůžičky
Ten asi poputuje k mamce, ona je takovej blázen na manikúru, takže by se jí mohl hodit. Ale do vkusu se mi trefili s růžovou barvou :-)

Lavera hydratační krém divoká růže a makadamový ořech - 3x1ml
Tenhle vzorek mě moc na kolena nedostal, tyhle pytlíčky moc nemusím, ale zkusím a uvidím.

+ na letáčku byl nalepený ještě vzorek sprchového gelu Nobilis Tilia

Z Ladyboxu mám moc velkou radost, hrozně se mi líbí a opravdu jsem z něj měla takové malé "předvánoce". Teď už mám rozbalování za sebou, takže se můžu jít v klidu učit. Dopoledne to nešlo, protože jsem se nemohla soustředit :D

Máte už taky svůj Ladybox? Co na něj říkáte?

12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. jojo, mám na 4 stíny a teď šetřím na větší :-)

      Vymazat
  2. nÉÉ NEVYDRŽELA JSEM a podívala se :( :D
    LL*

    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já měla ráno taky co dělat a nakonec jsem podlehla :D i když jen tak napůl, když mě ségra přistihla tak mi vynadala a bylo po koukání, stihla jsem si prohlídnout jen půlku, takže odpoledne jsem měla ještě půlku překvapení :D

      Vymazat
  3. Já jsem s ním naprosto spokojená! :)

    OdpovědětVymazat
  4. jsem moc spokojená s tím NevO máslem, voní krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už se těším až nebudu mít rýmu a očuchám ho pořádně :D

      Vymazat
  5. achjooo a já pořád nic :-/ a to se na tenhle obsah tak strašně těším!

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...