pondělí 10. prosince 2012

Vánoční MUA Giveaway



Vánoce se pomalu, ale jistě blíží, a proto bych ráda dala malý vánoční dáreček i vám, kteří se mnou máte trpělivost a pravidelně čtete moje články.

Soutěží se o balíček kosmetiky značky Make up Academy, který obsahuje:
  • Paletku Undressed
  • Krémovou tvářenku v odstínu Blossom
  • Lak na nehty v odstínu Bright Coral
A pravidla jsou následující:
  • musíte být pravidelným čtenářem přes GFC
  • do komentáře mi napište, jaký nejhezčí dárek jste v minulosti našli pod stromečkem nebo naopak darovali
  • napište do komentáře svoji mailovou adresu
Soutěž končí příští pondělí 17.12. ve 20.00 a vítěze vybere random. Zúčastnit se mohou čtenáři z ČR a SR.

94 komentářů:

  1. Prihlasena k odberu jsem :)) a nejhezci darek jsem dostala asi formou kabelky, ktere miluju:))
    Muj email: luxylady2.blogspot.cz

    LL*

    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem asi největší radost měla když jsem před 8 lety dostala štěňátko :P Jednak proto, že je to přece štěňátko :D ale taky proto, že jsme už jednoho pejska měli, fenku. Měla mít štěňátka, ale všechna se narodila mrtvá a o ní jsme málem přišli taky. Tak jsme jí pořídili "adoptivní" dceru :D A bylo krásné, jak pookřála, protože přišla o své děti a byla opravdu nešťastná. Takže toto štěňátko nám vrátilo radost do našeho domova :)
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Nejhezčí dárek, co jsem dostala, byla vloni čtečka Kindle. Jsem hrozný knihomol a díky čtečce můžu číst všude a pořád :) Miluju ji čím dál víc :-D
    mipeli@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. asi muj první mobil.. tehdy alcatel :) ale měla jsem z něj ohromnou radost :D..

    le.stranska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduji :-) Myslím, že největší radost z dárku ode mě měl bývalý přítel, když jsem mu koupila ukrajinsko-český slovník. Je normálně Čech, ale jeho předkové pocházeli z Ukrajiny a on se hrozně toužil naučit aspoň pár ukrajinských slovíček :-) Sháněl slovník všude možně a já ho pak náhodně objevila v jednom antikvariátu a byl dokonce dvoudílný. Měl fakt hoodně velkou radost :-) Já jsem vždycky ráda za nějaký osobní dárek. Ne že bych třeba kosmetické sady, alkohol a mega čokolády (které fakt dostávám :-D) neupotřebila, ale víc mě potěší něco, na čem je vidět, že o výběru darující fakt přemýšlel. Ráda dostávám i šperky :-) lllenkaaaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. sleduji už dlouho :-)
    mým asi nejkrásnějším dárkem byla letenka do Londýna♥
    mikulova.tereza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. sleduji
    Bylo toho hodně, ale asi králička, kterého už nemáme :(
    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. plyšového obrovského maca :D
    icka.gazdova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Nejkrásnější dárek který jsem dostala byl nejspíš můj první foťák a který jsem darovala? Paradoxně foťák pro mamču :D :))
    e-mail: ell-e@seznam.cz


    http://eliska-dvorakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Vybrala si krásnu kozmetiku. :-)
    Moje najkrajšie vianočné prekvapenie bolo, keď som od otca dostala vôňu Flora by Gucci, čím sa presne trafil do môjho vkusu. Tento parfém mi robí radosť už niekoľko mesiacov a mám pocit, akoby bol stvorený len pre mňa :)

    sueandcolours@gmail.com
    http://sueandcolours.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Nejlepší bylo když jsem pod stomečkem dostala Zrcadlovku! A potom žehličku na vlasy protože mi jí mamka dlouhou dobu nechtěla dovolit.
    makyna.polakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Naše štěňátko! :))
    zabavna.kosmetika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. no asi nejhezci co jsem kdy dostala byl pejsek(stenatko) bylo mi asi 7....ted uz sice není mezi nama...ale porad ho mam moc rada, a vzdy kdyz vidim stejnou rasu tak si na nej vzpomenu ;)
    a já jsem jednou dala sestricce kocicku (takovou tu wiskas :D ) mela obrovskou radost ;)
    gabisek123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Nejhezci darek jsem dostala kdyz jsem chodila na zakladku. Tehdy jsem milovala smouly a dostala jsem jednoho plysoveho pod stromecek - to bylo radosti :) Nejvetsi a nejuprimnejsi je detska radost, kdy jete netusime, ze existuji nejake velke problemy :)

    simonka-td@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ta paletka je nádherná :O :))
    Nejhezčí, co jsem dostala bylo asi morčátko, které jsme měli 6 let :))
    adel.konarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. presne ten odtien laku bol už vypredaný ked som objednávala z MUA nebolo by zlé keby som ho teraz vyhrala :)
    no a k tomu darčeku budem materialistická a poviem notebook :D
    b.remisova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Sleduji :)
    Nejhezčí dárek byl, když jsem byla malá, že jsem dostala plyšového soba a králíčka, zo toho jsem měla strašnou radost :)
    terina97@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Nádherná giveaway! Jinak největší radost z dárku? Prstýnek od mé babičky. :)

    a.habartova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. mna najviac asi potesil mobil co som dostala pred dvoma rokmi :)
    strakovmaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Přívěsek, originál vyrobený speciálně pro mě :)
    christina-a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Nejhezčím dárkem pro mě jako dítě vždycky bylo, když napadlo hrozně moc sněhu a mě pak nebylo na fotkách skoro vidět. :D

    chrisgirl05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Nejkrásnější dárek bylo štěňátko, které mám dodnes.. :))
    te.vybiralova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. 26nikolka26@seznam.cz,ctenarem jsem,a nej darek? Ani nevim,ja mam radost z kazdeho.

    OdpovědětVymazat
  25. nejhezčí dárek byl můj kočkour!! už 7 let! .))))
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. sleduji :)
    pro me jsou vsechny darky nejkrasnejsi, protoze jsou darovane od osob, ktere mam rada :)
    mail: lenka.hadravova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. sledujem
    Najkrajší bol drevenný domček pre bábiky,ktorý som dostala asi keď som mala 10 a to mi úplne zažiarili oči keď som to uvidela :)
    Suprise.for.you@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  28. sledujem:)
    možno to bude znieť ako klišé, ale mňa poteší každý darček. Ale najkrajší darček som dostala asi keď som bola malá a to moju vysnenú bábiku:)
    a najkrajší darček ktorý som darovala, bola asi vlastnoručne vyrobená krabička na čaj, naplnená čajom, ktorú som darovala mojej mamine a mala z nej veľkú radosť:)
    silviau21@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. No já jsem dostala jako nejhezčí dárek notebook a kolo :)
    simonka.urbanova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Sledujem, no najviac ma asi prekvapila mp3jka ktorú som dostala. Ale v podstate sa vždy teším z každej maličkosti:D
    nikola963@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  31. nejhezčí dárek? stoprocentně moje zvíře Matýsek (kočka) :) a taky první počítač, kterej jsem dostala asi když mi bylo 9 a měl takovej obrovskej monitor, že se mi skoro ani nevešel na stůl (rozuměj tohoto typu--> http://blog.utest.com/wp-content/uploads/2011/12/CRT-Monitor.jpg :D :D ) a darovala to ani nevím, mě se líbí všechny dárky co darovávám :D :D
    mandragerka@gamil.com

    OdpovědětVymazat
  32. jednoznačně notebook ukrytý v leopardím kožíšku od přítele :)

    natalje@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Nejhezčí dárek dostanu letos - auto, sice z bazaru, ale první jsem zrušila na odpis, proto mám radost, že budu mít opět čím jezdit :D a pokusím se to našim oplatit lístkama na koncert, pár drobnostma a domácím vaječňákem :)

    michala.tumova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Nejhezčí dárek byl křeček- čekal na mě pod stromečkem, protože jsem si ho hrozně přála:-) letos ale bohužel umřel:-(
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Ta paletka je skvělá :))
    Pro mě asi klavír. :) Ale jinak mám vždycky radost z každýho dárku. :)
    hlavinova.bara@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Hojky
    no u nás se to s dárky nikdy moc nepřehánělo :) ale suveréně ten nejúžasnější dáreček který jsem kdy dostala byla bílá kočička :3 vždycky jsem si přála kočku, ale už jsme doma měli morčata a psa, takže jsem ani s ničím takovým nepočítala :D dodneška nemůžu pochopit jak jí tam dostali a jak to, že tam vydržela zticha po celou slavnostní večeři! XD Myslím že přitulení se k tomu chlupatému stvořeníčku se nevyrovná žádný dárek <3
    Přeju ti krásné Vánoce a spoustu takovýchhle zážitků a taky hodně úspěchů s blogem :)

    OdpovědětVymazat
  37. Ouha, zapomněla jsem napsat ten e-mali, promíň :)
    hanirufer@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. sleduji
    dayelegant{at}gmail.com
    nic extra

    OdpovědětVymazat
  39. Nejhezčí asi štěňátko :)
    m.kacka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Krásná giveaway, sleduji :)
    Budu asi opakovat, ale taky jsme před třema roky k vánocům dostali pejska. Jeli jsme si pro ni už někdy v říjnu, ale pod stromečkem způsobně seděla i s mašlí za uchem :D
    hanasormova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Nejhezčí dárek co jsem dostala nebyl k Vánocům,ale ke 30.tinám, a byla to britská bankéřská lampa a letos k Vánocům předčasně zrcadlovku. :) Naopak nejhezčí dárek co jsem darovala bylo štěňátko pro moje rodiče, doteď lituju že jsem si ho nenechala. :(

    email: lesimplecharme@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. sleduju :)
    nejkrásnější dárek byl náramek od přítele :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Dostala jsem svůj milovaný foták ! Miluji focení ! :)
    Little.Pink.KlarinQa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Sledujem :)
    Najkrajší darček, ktorý som kedy dostala bola na objednávku zviazaná knižka s mojimi básničkami a krátkymi prozaickými útvarmi, ktoré som písala len tak "do šuflíka". Knižku mám doma, jedinečný výtlačok :D volá sa "memento mori". Keď som ju dostala, nenormálne ma to dojalo a nemohla som sa ubrániť slzám... :)

    donny.barbaricova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. asi v osmi letech jsem dostala morče:)
    kleimodova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Nevzpomínám si na nějaký přelomový dárek... Ale příští rok, pokud se mi poštěstí bych mohla říct, že MUA paletku UNDRESSED (kéžby) ! :)
    Ale asi každoroční PONOŽKY, těch se nikdy nenabažím :)
    Rebecca.fuhller11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Vzpomínám si, když jsem dostala kytaru, ta mi tenkrát udělala hroznou radost. Předloni mi udělal radost notes, ale o tom jsem věděla, takže to nebylo takové překvapení. Lestos mi udělala radost kamarádka dárkem k narozeninám, byl úplně mně na míru :) sovičkové náušnice s řetízkem a peněženka v mojí oblíbené barvě, jsou to menší dárky, ale udělaly mi ohromnou radost :)
    tinka.linka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. stribrne nausnice od pritele
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Největší radost mi udělala velká plyšová žirafa, kterou mám doteď :-D. Dokonce když jsem jí dostala, tak jsem s ní i spala :D. Mamka teda nemohla pochopit jak jsem se tam s ní vešla ;o).
    safrova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Ahoj sleduji jako greenmagritte(@gmail.com)
    Já si na žádný velký dárek nevzpomínám, ale rozhodně nejhezčím dárkem, kterým jsem se sestrou obdarovala mamku bylo štěňátko čivavy ;)

    OdpovědětVymazat
  51. Ahoj, sleduju jako Haňule Strakovic. Nezapomenu na obrovského plyšového Alfa, kterého jsem dostala pod stromeček asi v první třídě a mám ho dodnes.
    Strakova.H@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Vánoce neslavíme, bohužel. Ale kdysi jsem dostala od kamarádky naušnice-žabky vlastnoruční výroby. Mám je dodnes :-)
    mayigo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Ahoj, sleduji.
    Jednou když jsem byla malá jsem uplácala z modelíny zvířátka a dala je pod stromeček bráchovi :D
    Dárek co jsem dostala byl prsýtnek s pravým rubínem od mého přítele a to jsem byla opravdu naměkko . :)
    polisa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. kabátik :) kremovo-hnedu farbu :D
    izurka357@azet.sk :D

    OdpovědětVymazat
  55. najkrajší darček aký som kedy dostala bol klavír :)

    denkkaa8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. 1/ sleduji :)
    2/ dostala jsem suprové povlečení s Houmrem :D
    3/ ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Nikdy nezabudnem na hraciu skrinku v ktorej sa ukrývali dve rozprávky na dobrú noc a malý zlatunký plyšový zajačik :)
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  58. Nejúžasnější dárek jsem dostala minulý rok a byly to lístky na Coldplay. To příteli opravdu povedlo, protože to byl splněný sen. Chtěla jsem je vidět už straaaaaašně dlouho a tenhle koncert byl naprosto neuvěřitelný zážitek.
    remca@touchwood.cz

    OdpovědětVymazat
  59. mezi top dárečky patřil určitě náš domácí mazlíček :)
    privratka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  60. nejhezčí dárek jsem asi dala mamince minulý rok, když jsem jí vyrobila sadu naušnic a náhrdelníku...nosí je dodnes, takže se jí asi hodně líbí :-)

    veronika.pastorkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Myslím, že největší překvapení jsem připravila před dvěma roky svému bráchovi.Dlouho scháněl jednu knížku, která už nebyla v knihkupectví k dostání. Nenašla jsem ji ani v žádném antikvariátu, a tak jsem hledání pomalu vzdala. Poslední školní prosincový týden jsem se dala do řeči s jednou spolužačkou ze společného semináře, náhodou jsme se dostaly k téhle knížce. S ledovým klidem se zmínila, že ji má doma, a že mi ji přinese druhý den do školy. Měla jsem neuvěřitelnou radost. A brácha taky!

    suline(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. sleduji a nejhezčí dárek jsem podle mě dala příteli, dala jsem mu kočku :P ale nedala jsem mu ji k Vánocům :)
    misa.alb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. najviac som sa tešila, asi keď som bola malá a dostala som barbinu, po ktorej som dlho túžila! :) ale ja sa teším všetkým darčekom..

    kitti.pastorekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. Já jsem největší radost měla asi v deseti kdy jsem dostala bárbínky My Scene a Bratz. Bohužel mě chytly až takhle pozdě a taky hodně rychle opustili, byla to teda ale neskutečná radost. Nebo když jsem tři čtvrtě roku neměla mobil, protože byl údajně v opravně a pod stromečkem byl zbrusu nový :D.
    roryside@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Sleduji tě:)
    Jako nejhezčí dárek jsem minulé vánoce dostala pejska, kterého jsem si hrozně moc přála:) A jaký nejhezčí dárek jsem dala já už nevím, pokud jsem nějaký takový dala:D))

    heybeautiful@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. super giveaway-ka, sledujem, a mojim najkrajsim darcekom je ked sa cela rodina zideme pod stromcekom...a inak to bol pocitac, ked som bola mala, co mi predurcilo celu moju naslednu karieru :-), proste milujem tie stroje...
    jo a mail: katarina.ozvoldikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Sledujem ťa, suprové dárky, no asi najkrajší hm prstének s bíleho zlata :) machova.timea@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. Když jsem byla menší strašně jsem si přála panenku(miminko). Když jsem ji uviděla ve výloze musela jsem na ni pořád myslet. Rodiče si toho všimli a tak mi tuto panenku koupili. Byl to ten nejkrásnější a nejlepší dárek ze všech! :)

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Pro mne to byl lístek na beznadějně vyprodaný koncert :)

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. dostala jsem od přítele zájezd do thajska :)

    bronislava.sabacka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. neviem,mňa poteší každý darček,najkrajší naozaj neviem ktorý bol,asi žehlička na vlasy ktorú som dostala pred pár rokmi a vôbec som to nečakala
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  72. nejhezčí dárek pro mě bylo, když jsem pod stromečkem našla štěňátko :)

    zaleska.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Pro mě byli vždycky nejkrásnější plyšáci. Už to byla taková tradice a miluju je do teď :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. můj nejhezčí dárek byl zakrslý králíček
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Najväčšiu radosť som mala asi z plyšového maca väčšieho ako ja..ináč si moc na darčeky nepotrpím... michaelagilanova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  76. Největší radost jsem měla jako malá z houpacího dřevěného koníka. Govana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Asi ze všech dárečků :)
    simonka.urbanova@seznam.cz
    jenom jsem vám chtěla říct že na mém blogu je taky giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  78. Mám radost ze všech dárků, ale největší radost jsem měla z kotěte, které naprosto miluju.
    Andulik1177@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Ahoj, mě vždycky nejvíc potěšily výrobky mých mladších sourozenců jako např. obrázky :)
    Key.Es@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Sledujem :)
    Mňa najviac potešili darčeky v detstve, kedy som dostala vždy, čo som chcela, v rámci možností :) V súčasnosti mi stačí maličkosť, aj tá mi zlepší náladu :)
    lama.guanako@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. Sledujem :)
    Mňa poteší každý darček, ktorý je darovaný od srdca :) I ked som raz dostala od babky k Vianociam bielo-fialový perleťový rúž a k tomu hrozne tmavý oranžová makeup pre mulatky, čo ja som prensý opak, som úplne svetlá :D takže tob olo také vtipné, ale babku som nechcela uraziť tak som sa robila, že je to v pohode :DD
    môj mail je petra.b@azet.sk
    Inak krásne ceny! :) Tú paletku od MUA chcem hrozne dlho

    OdpovědětVymazat
  82. helen.blogger0@gmail.com

    výlet do anglicka, mám radšej zážitky ako materiálne dary :)
    ale samozrejme si vážim každý jeden darček od srdca, čo som kedy dostala:)

    OdpovědětVymazat
  83. Můj nejkrásnější dárek byl ten, že se mi na štědrý den narodila ségra:), už je to sice pár roků nazpět, ale nikdy jsem si nic krásnějšího nepřála♥
    em.holbova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. sleduji jako janulka.9

    Nevětší radost jsem měla tenkrát jako malá z panenky,kterou sme si strašně přála. A teď jsme ráda za různé maličkosti.:)

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Nejkrásnější dárek, pro moje rodiče, aspoň podle nich, bylo to, že jsem se jim narodila :) Mámm narozeniny 24. prosince. Sice bych to nikomu nepřála, ale aspoň jsem pro naší rodinu opravdu dáreček :D
    anna.sophova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Zatím nejkrásnější dárek pod stromeček bylo zjištění, těsně před večeří, že s manželem čekáme miminko :)
    ariela.sarka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Tý jo tak asi nejhezčí dárek, který jsem dostala byla moje milovaná kočka. :)
    Svori.Anicka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  88. jednoznačne najkrajšie darčeky a najväčšia radosť bola ešte ako dieťa z cikajúcej bábiky :D
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  89. Krásné ceny jsi vybrala :)
    Nejvíc mě asi potěšilo, když jsem před několika lety dostala křečka, kterého jsem si strašně moc přála :) Radost mi ale dělá hlavně to, když mají ostatní radost z mých dárků :)

    claire-style@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Já mám největší radost z toho, když mají ostatní radost z mých dárků. Na dárky nejsem vůbec vybíravá, ale opravdu velkou radost mi udělali naši, když mi k Vánocům koupili elektrický klavír, myslela jsem, že štěstím zešílím.

    Přeji ti krásné Vánoce!!!
    Sleduji pod jménem: Friends Hello
    email: any.bartonkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. Nekrásnější dárek byla zrcadlovka, z které mám strašnou radost stále...:)
    GFC: Katii
    email: katiiphotography@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  92. Na poslednú chvíľku!
    Najkrajší darček bol pár mačiatok pred 9 rokmi. Boli sme ich vziať u chovateľky deň pred Vianocami a mali tri mesiace. Mám ich stále.
    Krásne Vianoce.
    eva.bacigalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  93. jee, pekna giveaway...nejspíše to byl notebook :-))

    přeji ti krásné Vánoce!!

    surovych.lucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, giveaway už je ukončena, výherkyně vyhlášena a výhra odeslána :-) třeba budeš mít štěstí jindy ;-)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...