pondělí 17. prosince 2012

Prosincový Senzabox



Dneska tu mám jen rychlý článe o Senzaboxu, který jsem si byla před chvílí na poště vyzvednout. Blíží se Vánoce a zkouškové a nemám čas pomalu ani spát a jíst, tak to zkusím vzít trochu víc stručně.
Těšila jsem se na něj jako malá. Čekala jsem, že to bude pecka, protože ten minulý se jim fakt moc nevyvedl. Zas taková pecka to nebyla, takže jsem se rozhodla prozatím nějakou dobu další Senzabox neobjednávat.

Balení: Líbí se mi. Povedené, vánoční, ta červená krabička je prostě krásná, hned jsem ji využila a dala do ní kosmetickou sadu pro mamku k Vánocům. Už to nebudu muset ani balit do papíru, krabička vypadá sama o sobě dost slavnostně.

Obsah:
Rtěnka Rouge Artist Natural Lipstick od Make up For Ever - ta mě potěšila moc, na rtech je moc příjemná, myslím, že celkem i drží, ale to zatím nemám moc otestované, ale hlavně se mi hrozně líbí odstín (N15). Bála jsem se, že přijde nějaká tmavá hrůza, ale tahle barva je moc hezká.

Růžový pleťový krém Dr. Hauschka - taky nemám výhrady, ráda vyzkouším. O téhle značce jsem už hodně slyšela, ale nikdy jsem se nerozhodla konečně něco vyzkoušet, tak teď mám možnost. Líbí se mi, že má hutnější konzistenci, to mám na zimu ráda, ale na druhou stranu mi moc nevoní. Vůně mi připomíná mastičky z lékarny.

BC Oil Miracle Schwarzkopf Professional - tak to byla radost převeliká, olejíčky na vlasy já ráda a ráda jich vyzkouším co nejvíc. Uvidíme, jestli bude lepší, než můj oblíbený Biosilk.

Parfém So Elixir Purple Yves Rocher - vůně se mi hrozně líbí, ale jelikož jsem se rozhodla se na Vánoce podarovat parfémem Lancome, přihodila jsem tenhle mamce do vánočního balíčku. Dala jsem jí ho nenápadně očuchat a líbil se jí.

24H Control Make-Up + Satin Make-Up Base - tak tohle je největší průšvih tohohle balíčku. Odstín číslo 3, který dostali všichni, i když vyplnili v dotazníku, že mají porcelánovou pleť. To by mě zajímalo, na co ty dotazníky teda vyplňujeme. Jestli v Senzaboxu nemají čas balit pro každého balíček zvlášť, ať teda netvrdí, že to bude na míru a podle toho, co se vyplnilo.
Že je u toho báze mi taky docela vadí. Vždyť byla předminule v balíčku a rovnou obří balení. Používám ji jen když někam večer jdu, takže teď mám asi doživotní zásobu.

Balíček zubních past a kartáčku Sensodyne - budiž. Kartáček jsem se zrovna chystala koupit a pasty Sensodyne běžně používám, takže upotřebím.

+ kosmetická taštička

Tenhle Senzabox mohl být podle mě dobrej, kdyby to nezazdili tím make upem. Moje počáteční nadšení z krabiček krásy pomalu opadává, tak jsem se rozhodla, že na leden žádný neobjednám a radši si něco koupím na nákupech v Německu a co dál, to se rozhodnu za měsíc :-) Taky se mi na Senzaboxu dost nelíbí, že se s výrobkama dost opakujou (olejíčky na vlasy, pasty na zuby, furt Dermacol, co maj v každý drogerii a nestojí tisíce...)

Jaký máte názor na vánoční Senzabox?

Ještě máte malou chvíli na zapojení se do GIVEAWAY

P.S. Mám pro vás tip na vánoční dárek na poslední chvíli :-) v Senzaboxu byla i slevová poukázka na nákup na piklio.cz kde můžete koupit fotoknihy, kalendáře s fotkami, ale třeba i přání. Já jsem objednala pro rodiče kalendář, který stál 199kč. Abych mohla použít kupon, objednávka musela být větší než 200kč, tak jsem do košíku přihodila i jednu fotku asi za 3kč. Zaplatím tedy jen 2kč + 40kč za vyzvednutí na pobočce zásilkovna.cz :-)

9 komentářů:

  1. K recenzi mi přijde prosincový box opožděně, a tady už je to několikátý blog kde si ho mohu prohlídnout a vím co super mě čeká :)

    OdpovědětVymazat
  2. men tie pasty prídu strašne vtipné :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mi dneska přišel Senzabox :) A jsem s ním spokojená mnohem více než s Ladyboxem. Akorát tím odstínem make-upu to moc nevychytali, to máš pravdu... Škoda. Jinak ale upotřebím všechno a asi jsem divná, ale z toho kartáčku a past mám mega radost :)

    OdpovědětVymazat
  5. budu se opakovat - ale tahle krabička se prostě nepovedla :-/ já článek chystám zítra.

    OdpovědětVymazat
  6. To s tím makeupem by mě teda také naštvalo a ještě báze, máme jí od října a mě ubyl tak půl centimetr :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám tu z října ještě furt zabalenou v tý fólii :D

      Vymazat
  7. Mě přijde SB za prosinec daleko lepší než prosincový LB - ten byl podle mě totální propadák. Jinak ta rtěnka mě nejvíc překvapila a potěšila a ten make-up? Mi přijde taky dost super věc i s tou bází (pro někoho, jako jsem já, která ten SB s tou bází tenkrát neměli) :) Takže už se těšim až mi můj SB přijde:)

    Na závěr jen připomínám a zvu všechny holky, které by rády získaly balíček plný kosmetiky zdarma:) Odkaz níže

    Oficiálně první Giveaway

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...